2014. november 25., kedd

kenyérrudak téli estére

Pizzát készítettem, és természetesen nehezen szokom, hogy ne akkora adagot készítsek mindig, mint ha...mintha vendég is lenne. Szóval, "leesett" a tésztából egy darab, s gondoltam inkább készítek sajtos ill. sós-borsos kenyérrudakat belőle. Tea mellett, jó hangulattal, majd egy kis olvasás mellett kiváló előétel lett belőle.
Hozzávaló: Sima kelt tésztából annyit elkülönítünk, amennyi jólesik (itt leírtam a pizzatészta receptjét). Nem kelesztem az összedolgozott tészát, hanem azonnal dolgozom vele. Kisebb egyenlő darabokra osztjuk.
 egyenként elsodorjuk
 középen kettéhajtjuk és összecsavarjuk
 olívaolajjal megkenem, hogy ragadjon rá a só, bors, vagy épen sajt
 durva sóval megszórom
  borssal is
lett néhány sajtos is
 a fóliát is megkenem olajjal, hogy ne ragadjon a tésztához, amíg kel
 letakarom és 20 percet meleg helyen pihentetem
 én a sütőbe teszem 50 fokon a pizzával együtt
 Mártogatósnak is kitűnő (a miénk fokhagymás joghurtmártás volt)
 MÁSKOR SE DAGASZTOK KEVESEBB PIZZATÉSZTÁT. Úgyis jön haza a nagy fiúnk karácsonyra! :))).


Nincsenek megjegyzések: