2013. május 4., szombat

gyömbéres jeges tea

 mentateát főzök, mézzel gyömbérrel (megpucolom, feldarabolom) citrommal ízesítem, s egy éjjel állni hagyom....leszűröm, jéggel kínálom:) eddig szegfűszeg volt gyömbér helyett, de Both Eri rászedett a gyömbérre a tegnap:) próbáljátok ki!
a kis konyhakertünkben találtam három-négy fej salátát. Esztitől kaptam friss spenótot, felturbózva vele s néhány szem retekkel igazi tavaszi egészség-salátát varázsolt Pálma az asztalra. Spenótot most ettem először nyersen salátában. De nem utoljára. Tudom, tudom, hogy például Encó azt mondaná: na, a komámasszony most találta fel a spanyolviaszt?!:))

1 megjegyzés:

Betti írta...

Mi ezt ittuk mostanában: gyömbéres limonádé: 2 citrom levét turmixolom egy 2cm-es gyömbérgyökér darabbal, amit előzőleg fölszeletelek. Leszűröm és vízet öntök hozzá 2 literig, majd édesítem. Nagyon szeretik a gyerekek is. Különös aromája van a gyömbéres limonádénak.