2010. május 15., szombat

egyszerű vacsora-menü


megörökítek ezentúl néhány menüt, csak azért is, hogy ne töprengjek annyit, mikor hirtelen vacsorára össze kell ütni valamit, hisz kiderült, hogy mindjárt itt a vendég, de mégsem tudni mikorra érkezik (ez azt jelenti, olyasmi kell most, amit ne kelljen újramelegíteni).
kruplisalátának kevertem kis majonézt 1 tojásból, aminek felét sok kefirrel elkevertem, s fűszereztem. a másik felébe kis fokhagymát, sót, borsot, majorannát, kakukkfüvet kevertem, ezzel bepácoltam a csirkemell falatkákat s egy óra múlva betettem a sütőbe. a zöldségtál szintén rögtönzött volt. a 4 személynek kevés lett volna az az uborka és paradicsom, hát vágtam mellé répát is a tányérra. az áfonyás muffint Pálma lányom készítette. mivel a két lány segített ( most Kamilla és Pálma), két óra se kellett s minden kész volt.
most pedig megyek tortát sütni. Dani születésnapját holnap, tehát hamarabb megünnepeljük, mert mikor éppen 14 éves lesz, nem leszünk itthon. ez a torta nem lesz marcipánból, elképzelhető, mert ha a vendégek el is mentek pihenni már, a kicsik még fürödnek, és az aranymondást a héten nem vettük elő még. igen, ilyen is van!:) ja, ésvan egy megkezdett mesefilm is, amit közösen néztünk...nem tudom befejezzük-e.

UI. ja, bocs a futri fotóért:D

3 megjegyzés:

Piroska írta...

De jól néz ki. Nagyon boldog szülinapot Daninak.

Anna Isten oltalmában írta...

Még közölj velünk ilyen egyszerü menüket.Jól fog majd,amikor afelett töprengünk,mi lesz a legegyszerübb fogás,ami olcsó is, és hamar készül.
Sok van még a tarsolyodban.Ki vele !

Zsuzsa írta...

:) Ügyes lányaid vannak!
Legyen szép ünnepetek!

u.i. majd megmutatod a tortát?