2010. március 11., csütörtök

Krumplis tészta


Ha krumplipüre van ebédre, a maradékból általában sorra kerül a krumplis tészta. Tehát a legtöbb hétfőn erről szól itt az ebéd!:D (Vendégeink figyelmébe ajánlom!:))
Ez amolyan "szegény" asszony főztje, de a kiadós ebédek után jól jön. Én szalonna nélkül eszem salátával, persze csak amikor eszembe jut, hogy vigyázni kéne az alakomra:P.
Pici zsiradékon hagymát párolok, paprikával meghintem, beleforgatom a maradék krumplipürét, majd a kifőtt makarónit. Ízesítem sóval, borssal, máskor egyéb fűszer is jöhet, de ez az alap... Nem vacsorára való azért, különösen ha szalonna is kerül bele... akár kaszálni is lehet utána:D
Kár lenne kihagyni a heti menüből-mondják a gyerekeim is.

5 megjegyzés:

iri írta...

Ki mondana a "banalis "szalonnara hogy ilyen inycsiklando tud lenni!

Hilda írta...

ezt most megkívántattad velem :D

eunika_balog írta...

fincsi sokszor en is keszitem:)aztan apumnak ez a kedvence a toltott paprika utan:)vagyis nem is tudom mert mindent nagyon szeret ha finoman van elkeszitve:):):)

Maresz írta...

Én nem ismertem ezt az ételt, amig férjhez nem mentem, felénk nem készitik. A férjem kivánta és anyósomat kérdeztem meg, hogy mi az és hogyan kell elkésziteni. Igaz, nem hetente, de már többször elkészitettem azóta. Egyszerű, de finom.

Borzási Márta írta...

Nekem is ízlik, nekünk is ízlik:), a másnéven Grenadin Mars.