2010. február 1., hétfő

RAFFAELO


Józsa Babytól kaptam a receptet. Dupla köszönet, ha arra is gondolt, hogy a raffaelo a kedvenc édességem (bár nem valószínű, hogy ezért kaptam:). Egy jó fekete kávéval igazi ünnep lett a hétfőből. Ja, természetesen már előtte ünnep volt, mert vendég érkezett vasárnap délután:)

Hozzávalók: -10 tojás

-25 kanál cukor

-10 kanál liszt

-250g ráma margarin (vagy vaj)

-200g kókuszreszelék

Lapok készítése: 5 tojásfehérjét fölverünk 10 kanál cukorral, pici sóval, majd hozzáadjuk az 5 tojássárgáját s végül a 10 kanál lisztet. Előmelegített sütőben a margarinnal megkent tepsi hátulján kb. 10 percig sütjük. (mint a dobos lapokat) 4 lapot sütünk

Sárga krém: 5 tojássárgáját 5 kanál cukorral gőz fölött kikeverünk.250g margarint kikavarunk és a meghűlt tojássárgáját apránként hozzáadjuk.

Fehér krém: 5 tojásfehérjét 10 kanál cukorral és pici sóval 10 percig gőz fölött felverjük kemény habbá. Ha meghűlt hozzáadjuk a 200g kókuszreszeléket.

Összerakás: első lapra kerül sárga krém, második lapra fehér krém, harmadik lapra sárga krém, negyedik lapra fehér krém (ezt még meg lehet szórni kókuszreszelékkel)

Sok sikert az elkészítéshez!

Jó étvágyat!

16 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Lementettem a receptet. Köszi:)
A héten egy különleges alkalomra el is fogom készíteni:)

Baby írta...

Szívesen:)Örülök hogy sikerült elkészíteni!A mi családunk kedvence:)...

kása andrea írta...

Kösziiii, ezt biztosan ki fogom próbálni!!!

Mike Adina írta...

ezt nekem is ki kell próbálni, eddig csak golyócska-formában ismertem.

Névtelen írta...

En is lementettem, engedelmeddel:), rovidesen ki is probalom, gyerekeim nagyon szeretik a raffaelot de eddig en is csak uzletbol vettem. Koszi. Johanna.

Jade írta...

Huuu, ezt a receptet en is viszem! Koszi Evodia is, Babi is!

Tündi Daika írta...

Nem is olyan nehéz, és ráadásul finom is...

Ottis írta...

Egyik kedvenc sütim! Nagyon rég készítettem, de lehet megint napirendre teszem .-)

Magdi írta...

nekem is ez az egyik kedvencem, mióta (én is Babytól) megkaptam a receptet:)

Névtelen írta...

a cukor nem sok egy kicsit ?

Budai Evódia írta...

a cukor annyi benne, mint a raffaelo édességben kb.:)

marika írta...

ez nagyon fincsi....Babi(hugom):) kedvemre mindig elkésziti mikor találkozunk!:)

Zsuzsa írta...

Megsütöttem, és nagyon jól sikerült:)
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!

Névtelen írta...

en most fogom megsutni :) csak egy kerdes sutopor nem kel bele?

Névtelen írta...

most fogom megsutni csak egy kerdesem lenne sutopor nem kel bele

Budai Evódia írta...

nem kell sütőpor.