2010. január 15., péntek

Levelezős játékot

kaptam emailben, és nagyon élveztem. Bár nem szeretem a továbbküldős leveleket, ez egy recept-cserélős volt, és nagyon tetszett. Igazából 10 kipróbált finom, nem túl bonyolult receptet kap az ember ajándékba barátoktól és új ismerősöktől (nekem 8 jött eddig:). Tudta Isten mikor küld nekem egy ilyen játékot! Hamarosan jön az ev. hét nálunk, amikor több ebéd és vacsora egymás után, vendégeskedés lesz. Kipróbálok a receptek közül már előtte is, és fölteszem őket a blogra. Lelkesen gondolok a vendégek fogadására: egyszerűen-nagyszerűen, sok szeretettel és finom ízzel szeretném ellátni őket. Hátha sikerül...
Tehát hamarosan...:)

3 megjegyzés:

iri írta...

Te mar megkaptad a reciket?En is varom.

Anna írta...

Nagyon várom! Sok áldást.

elisa írta...

Én is kaphatok?