2009. május 7., csütörtök

Ordás süti

márványos megsülve

sütés előtt
A kisfiam szerint ordas, mint az éhes farkas:)
Teréz sógornőmnek írom a receptet, aki, ha kipróbálja, lehet következőben már nem fog édes ordát ajándékozni nekem a feleslegből:D. Sebaj! Legalább viszonozhattam a kedvességét. Errefele nem lehet hozzájutni. Székelyek tehát előnyben!:)
Nem szeretjük az ordát frissen palacsintába, de így sütinek nagyon ízlett, és krémes.
Egyszerű olajos kakaós piskótát készítettem 4 tojásból, sütőporral, dupla adag liszttel és még annyi tejjel is, hogy kavarható legyen. Igaz, ez már inkább kavart, mint piskóta, de a tojások fehérjét felvertem.
Fél kiló ordát 1 tojássárgával, ízlés szerint cukorral kikavartam, vaniliával ízesítettem. A tepsibe öntöttem a tésztát, rákanalaztam, ill. simítottam az ordát, majd megszórtam két darabkákra összetört húsvéti csokitojással, mert már idejét múlja lassan:). Mindenkinek nagyon ízlett, kivéve Őt, aki elég ordát evett gyerekkorában, és kész:). Több maradt nekünk!:D
UI. Tehéntúróval is ugyanígy "működik" ez a sütemény és húsvéti csokidarabka helyett, ha éppen mazsola van a szekrényben, bátran azt használjuk:)

Nincsenek megjegyzések: