2009. május 16., szombat

Könnyű vacsora


Nagyon szeretem a csirkemell variációkat. Ez egy serpenyős gyors változat: kis olajon megfuttatom a nagyobb darab csirkemellet (de lehet csíkokban is), majd kis mézet teszek és így is pirítom kicsit, ha puha, fűszerezem (ételízesítő, bors, só, pici curry) majd felöntöm tejszínnel. Ez esetben kis tejföl volt a hűtőben, amit elkavartam tejjel:). Ha felforr, adok hozzá még egy kanál mustárt. Egyet rottyan és kész is!:) A legjobb rizzsel, krumplipürével, de én mostanában szénhidrátban szegényebb vacsorához szoktatom magam, és megelégedtem egy kis maradék borsófőzelékkel (ez se semmi:D) és salátával. Nekem az egyik kedvenc salátám a kínai... de lehet bármilyen "zöld lapú", én nem vetem meg. És ezt már nem a "szénhidrát" miatt, hanem mert nagyoooon szeretem a friss ízeket...

4 megjegyzés:

Kingabell írta...

Jaj, de finom ez a vacsi! :)

iri írta...

Na ezt a tippet nem ismertem,marmint a mez.

Tündi Dajka írta...

Na ez egy olyan étel, amit Atty sose enne meg :))) De sebaj, van olyan nap, amikor nem eszik itthon ebédre, sakkor magunknak megfőzöm. Amugy én szeretem a mustár-mézes húsokat... főeg a curryvel :)

Mike Adina írta...

A csirkeszárny helyett ez lesz ma ebédre, birsalmaleves mellé. Köszi mindkét receptet. Pussz.